Menu

Unoslider

تاریخ انتشار : پنجشنبه, 06 آذر,1404

بازدید دانشجو-معلمان دانشگاه فرهنگیان پردیس آیت الله طالقانی (ره) (واحد برادران) از مرکز اسناد و کتابخانه شخصی آیت الله العظمی بروجردی(ره) در روز سه شنبه 6 آذر 1403 کتابخانه مسجد اعظم @bo...
تاریخ انتشار : شنبه, 10 آبان,1404

بازدید و جلسه هم‌اندیشی با حضور جناب آقای دکتر عباس رجبی از دانشگاه امام صادق علیه السلام و جناب آقای دکتر محمد زره ساز عضو هیئت علمی دانشگاه خوارزمی و جناب آقای دکتر سید مهدی طاهری ع...
تاریخ انتشار : دوشنبه, 15 اردیبهشت,1404

سید علی کاشفی خوانساری گفت:‌ به طور کلی در دنیای مدرن، ادبیات کودک، زاییده تفسیر دنیا از نگاه یک اخلاق لیبرال است که پس از صنعتی شدن جهان شکل می گیرد؛ این تلقی که کودکان معصوم اند و باید محافظت شوند، ...
تاریخ انتشار : پنجشنبه, 23 اسفند,1403

در بخش دیگری از این جلسه رونمایی از کتاب «فهرست آیین‌نامه‌ها، اساس‌نامه‌ها و مرام‌نامه‌های کتابخانه آیت‌الله العظمی بروجردی(مسجد اعظم)»  ♨️جناب ح...
تاریخ انتشار : پنجشنبه, 23 اسفند,1403

آیین رونمایی از کتاب «فهرست آیین‌نامه‌ها، اساس‌نامه‌ها و مرام‌نامه‌های کتابخانه آیت‌الله العظمی بروجردی(مسجد اعظم)» ♨️ روز چهارشنبه 22 اسفند 1403 در ...
تاریخ انتشار : پنجشنبه, 23 اسفند,1403

در جلسه رونمایی از کتاب «فهرست آیین‌نامه‌ها، اساسنامه‌ها و مرامنامه‌های کتابخانه آیت‌الله العظمی بروجردی»   که با حضور اساتید، پژوهشگران و پیشکسوتان فهرستنگ...
تاریخ انتشار : چهارشنبه, 22 اسفند,1403

آیین رونمایی از کتاب فهرست آیین‌نامه‌ها، اساسنامه‌ها و مرامنامه های کتابخانه آیت‌الله العظمی بروجردی(مسجد اعظم) روز چهارشنبه 22 اسفند 1403 در کتابخانه مسجد اعظم برگزار شد. در...
تاریخ انتشار : جمعه, 10 اسفند,1403

مدیریت کتابخانه ها در عصر حاضر باید مدیریتی انسان گرایانه و مبتنی بر خلاقیت باشد. مدیر باید نسبت به تغییرات و نظریه ها، مسیری که تکنولوژی طی می کند و نیازهایی که مدام در حال تغییر است، آگاه باشد.
تاریخ انتشار : جمعه, 10 اسفند,1403

دکتر رحمت الله فتاحی : هر فعالیتی در کتابخانه که بر تحقق هدفهای آن تاثیر کیفی و مثبت داشته باشد خلق ارزش می کند. عناصر خلق ارزشها عبارتند از: برنامه ها و سیاستها، کتابداران، منابع و محتواهای علمی، فرا...
تاریخ انتشار : جمعه, 10 اسفند,1403

خلق ارزش مشترک، طبیعتاً یک روایت جمعی مشترک ایجاد می‌کند و طبیعتاً یک کنش جمعی مشترک در نهایت ایجاد خواهد کرد. اگر ما بتوانیم کتابخانه ها را به فرایند تولید دانش وارد کنیم امکان بقای آن ها وجود دارد.